I SuperBrugsen Langeskov har Kim Ernstsen brugt Quick Info til at lave en vinklub med Click & Collect som det populært hedder.
Han har god erfaring med at benytte sig af SMS til at sende enkelte gode tilbud ud til vinklubben.
Med i SMSen er der et link til hans web-app, som jævnligt bliver opdateret med nogle få - men gode - flasker der skal sælges omgående.
"Det giver mere synlighed for os. Kunderne har lettere ved eksempelvis at tage stilling til, om de har lyst til en god rom, når de kan sidde i sofaen og læse lidt om den, inden de køber den. Det er sværere, når man står i butikken og ser den blandt 100 andre forskellig slags spiritus", fortæller Kim Ernstsen.
På 11 måneder har han omsat på den gode side af en halv million, kun på Click & Collect funktionen i vinklubben.
På Click & Collect-tilbuddene kører det oftest efter først-til-mølle-princippet.
"Folk er gode til at fange den, og og derfor sælger vi rigtig mange varer på Click & Collect-tilbud", siger Kim Ernstsen i Langeskov.
De fleste kundeklub medlemmer, ved godt at de stærke tilbud ryger hurtigt. Derfor er det med at slå til, så snart SMSen triller ind. Og det kan jo ikke være nemmere når man har det hele på telefonen.
Prøv vores gratis web-app på din egen telefon med vores fiktive kundeklub og tjek hvordan det virker.